هافمن نمایندگی فروش پنجره دوجداره upvc در کرج

هافمن نمایندگی فروش پنجره دوجداره upvc در کرج, فروش توری پنجره, توری پنجره دوجداره, قیمت پنجره دوجداره, تعویض پنجره دوجداره,

هافمن نمایندگی فروش پنجره دوجداره upvc در کرج

یک شنبه 24 شهريور 1398
13:53
توری پنجره دوجداره

هافمن نمایندگی فروش پنجره دوجداره upvc در کرج

تاریخچه کمپانی پنجره دوجداره یو پی وی سی هافمن در ایران :

کمپانی پروفیل پنجره دوجداره upvc هافمن فعالیت خود را از سال 1386 در زمینی به مساحت 18000 متر مربع و خط تولیدی به مساحت 6000 متر مربع و 4 خط اکسترودر تولیدِ کشور اتریش و ظرفیت ساخت سالانه 7200 تن در شهرک سرمایه گذاری خارجی تبریز شروع کرد. 

در طی چندین سال فعالیت کمپانی پنجره دوجداره یو پی وی سی هافمن در ایران این شرکت سازنده پروفیل پنجره دوجداره یو پی وی سی توانسته نشان رضایت مندی مشتری را از اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری کسب کند. همچنین به یکی از بهترین تولید کنندگان پروفیل پنجره دوجداره upvc در ایران نیز تبدیل شده و از فعال ترین شرکت های سازنده پروفیل پنجره دوجداره  یو پی وی سی در ایران است.

یکی از افتخارات شرکت هافمن در ایران ساخت نخستین پروفیل های لاستیک دار و اولین پروفیل های سری 70 در سال 1387 با تکیه بر کادر مجرب و متخصص خود و دستگاه های ساخت با کیفیت می باشد.

پنجره

 مزایا پروفیل پنجره دوجداره یو پی وی سی هافمن 

*دارای تنوع رنگی بالا

*دارای سایز های مختلف

*عمر بالا

*مناسب هر آب و هوا

*استحکام بالا

با بررسی پروفیل پنجره دوجداره یو پی وی سی هافمن در جنبه های گوناگون اعم از

1-عدم بروز ایراد تغییر فرم و رنگ پروفیل پنجره دوجداره

2-مقدار استحکام در شرایط آب و هوایی گوناگون

3-مقبولیت از نظر مشتری

4-تراز قیمتی و کیفی ، کمپانی پروفیل پنجره دوجداره upvc هافمن

موفق به کسب امتیاز 36 از 40 امتیاز کل از نظر کارشناسان، سازندگان و مصرف کنندگان در قیاس با سایر پروفیل های موجود در بازار در رتبه دوم مرغوب ترین پروفیل مصرفی قرار دارد

در حالتی که نیاز به نصب پنجره دوجداره هافمن در کرج یا نیاز به لیست قیمت پروفیل هافمن داشتید شرکت پنجره ماندگار آماده دریافت سفارشات شما می باشد برای این منظور می توانید با شماره 09127298086 برای ارتباط با ما استفاده کنید.